AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Belwas
2. div
2. div
Indlæg: 243
Tilmeldt: 1. jul 2024, 19:27

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Belwas » 25. okt 2025, 16:22

Igen ser vi et mentalt/moralsk scenarier hvor AaB har flyttet sig og får ændret på det vi plejer at se. Alle gange vi har skullet forsvare en 1-måls føring hjem er kikset gud ved hvor længe. I dag lykkedes det, og endda uden at det skyldes brændte chancer fra Lyngby.

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Pontoppi » 25. okt 2025, 16:25

R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 16:18
Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….
hjertet i nord :aabfan:

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Jakobsen » 25. okt 2025, 16:51

Funky skrev:
25. okt 2025, 13:30
FlemmingG skrev:
25. okt 2025, 13:15
Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Kallesøe og Andersson er solide forstærkninger, som desværre er løbet ind i skader. Kaasa kan da sagtens nå at vise sig at være en forstærkning også. Hans seneste indhop var ret godt.
Vi er bare ret hårdt ramt af skader i forsvaret. Pudel, Makolli, Kallesøe, Andersson. Det er jo forbandet uheldigt.
Kaasa kan jeg heller ikke se man overhovedet skal afskrive. Han har været ramt af en mindre skade og har været her i kort tid.
Der er intet i hans fortid der indikerer massive skadsproblemer og han har et CV fra en hylde over hvad AaB er lige nu.
Det er jo heller ikke fordi, at Kaasa har været tude elendige i de kampe han har spillet.
RAUS RAUS SSE!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af FlæskeFrank » 25. okt 2025, 16:52

En dejlig sejr. Fint af alle spillerne.

Lyngby har få chancer, som de imponerende nok får forvandlet til to mål.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6762
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Jakobsen » 25. okt 2025, 16:58

Kunji skrev:
25. okt 2025, 14:58
Klaus skrev:
25. okt 2025, 14:56
RufusTheDog skrev:
25. okt 2025, 14:36
Noerresundby skrev:
25. okt 2025, 14:28
Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.
Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....
Jeg er ret sikker på, at konstant pres og opmærksomhed på SSE22 er vejen frem, hvis man vil AaB det bedste. I den enkelte kamp - måske ikke.

Men det er godt nok en mærkelig position at indtage, at folk ikke må lade være med at synge.
Krigen mod SSE skal selvføgelig fortsætte. De skal ud de sataner, men tror at Vesttribunen tier stille i et minuts tid har cirka lige så meget betydning som at undlade at skylle ud i toiletet derhjemme i protest mod SSE.
Der skal jo i meget højere grad sættes fokus på de folk og føres en informationskrig, som sætter Peters og Co i så dårligt lys, at det bliver for omkostningsfuldt for deres fortsatte karrierer som fodboldkonsulenter.
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Funky » 25. okt 2025, 17:34

Det er vildt nok med de indgangs-forventninger, man kunne have til kampen, at vi leverer så samlet set god en indsats, med så stabilt spillende backs.
Arnorsson ser og væsentligt bedre ud på en cb end ude på den vb.
Maarup med en decideret flot kamp.
Og så er Helenius bare en magtfaktor i feltet og i vores opspil.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sauer » 25. okt 2025, 17:37

Pontoppi skrev:
25. okt 2025, 16:25
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 16:18
Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….
Der er meget at kritisere Müller for, men lige den her ligner for mig mest en Marc Nielsen-fejl. Han forsøger end ikke at dække sin mand - ser meget underligt ud. Tiedemann og Arnorsson så heller ikke ud til at være tilfredse med ham i den situation.

Noerresundby
Drenge
Drenge
Indlæg: 40
Tilmeldt: 31. aug 2022, 15:28
Favoritspiller: Kusk

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Noerresundby » 25. okt 2025, 17:41

Jakobsen skrev:
25. okt 2025, 16:58
Kunji skrev:
25. okt 2025, 14:58
Klaus skrev:
25. okt 2025, 14:56
RufusTheDog skrev:
25. okt 2025, 14:36
Noerresundby skrev:
25. okt 2025, 14:28
Stemningboykot min bare. Hold kæft det er kikset. Minder om afbrudt samleje.
Kikset indlæg. Ingen tvinger dig til at deltage. Du kan bare fortsætte med at synge.
Hvilket dog ikke ændrer på essensen.... Var der 50, der sang med på Raus SSE bagefter... Hvad man mener med at tiden rinder ud, kan man kun gætte på.... Sjovt man det ene øjeblik synger om kærlighed, sammenhold og betingelsesløs opbakning. Hvorefter man holder kæft i de 5 minutter hvor Lyngby presser aller hårdest... Jeg tror ikke på det her er måden. I hvert fald ikke hvis man vil AaB det bedste....
Jeg er ret sikker på, at konstant pres og opmærksomhed på SSE22 er vejen frem, hvis man vil AaB det bedste. I den enkelte kamp - måske ikke.

Men det er godt nok en mærkelig position at indtage, at folk ikke må lade være med at synge.
Krigen mod SSE skal selvføgelig fortsætte. De skal ud de sataner, men tror at Vesttribunen tier stille i et minuts tid har cirka lige så meget betydning som at undlade at skylle ud i toiletet derhjemme i protest mod SSE.
Der skal jo i meget højere grad sættes fokus på de folk og føres en informationskrig, som sætter Peters og Co i så dårligt lys, at det bliver for omkostningsfuldt for deres fortsatte karrierer som fodboldkonsulenter.
Vesttribunen gør et unikt arbejde, og tak for det. Men stemningsboykot rammer spillerne på banen og resten af stadion - jeg kan på igen måde forestille mig at det ændrer noget for SSE. Brøndbys fans kører også stemningsboykot for snart det ene, så det andet - mens man bagefter råber at ingen er over klubben. Fortsat jeres unikke støtte af AaB i medgang og modgang - og find på andre metoder hvis I ønsker at ramme det som åbenbart er den fælles fjende - SSE. Jeg synes nu stadig det er Herning. Og Århus. Og København. :aabfan:

Brugeravatar
Hajen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1365
Tilmeldt: 4. dec 2009, 16:10

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Hajen » 25. okt 2025, 17:45

Heldigt at telefonen ringede, lige efter at jeg så holdopstillingen.....; ville ha' skrevet, at den midtbane blev rendt over ende :P

Mærkelig kamp med Lyngby meget på bolden, men de kom jo nærmest ikke frem til noget som helst, hvilket vi vel reelt set heller ikke gjorde, udover de tre gange vi lynede :danmarkfan: Synes faktisk Lyngby var taktisk sat meget mærkeligt op, hvor det virkede til, at vi var en mand i overtal lige så snart vi kom på bolden, hvor de efterlod kæmpestore frie arealer.

Rigtig go' (offensiv) kamp af Marc Nielsen, og selvom han har haft en svær tid, spillemæssigt, i AaB, lyser det bare ud af ham, hvor meget han vil det her. Bedst illustreret efter kampen, hvor han kom blæsende ind på banen og jublede som en gal.

Også en rigtig go', og overraskende kontrolleret, kamp af Jasson, der viste ikke blot stort arbejdsraseri som sædvanlig, men også overblik og ro på bolden.

Umiddelbart en af de to som min MOM, men så tænker man alligevel på, om ikke Tiedemanns blotte tilstedeværelse er med til at gøre hele forskellen.
"He’s a former gambling addict who earned the nickname “Casino Jimmy” back in Denmark, and he still has the occasional smoke after training. In short, he’s human"

Brugeravatar
Sauer
Allstar
Allstar
Indlæg: 3017
Tilmeldt: 29. mar 2009, 12:00

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Sauer » 25. okt 2025, 17:53

Jakobsen skrev:
25. okt 2025, 16:51
Funky skrev:
25. okt 2025, 13:30
FlemmingG skrev:
25. okt 2025, 13:15
Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Kallesøe og Andersson er solide forstærkninger, som desværre er løbet ind i skader. Kaasa kan da sagtens nå at vise sig at være en forstærkning også. Hans seneste indhop var ret godt.
Vi er bare ret hårdt ramt af skader i forsvaret. Pudel, Makolli, Kallesøe, Andersson. Det er jo forbandet uheldigt.
Kaasa kan jeg heller ikke se man overhovedet skal afskrive. Han har været ramt af en mindre skade og har været her i kort tid.
Der er intet i hans fortid der indikerer massive skadsproblemer og han har et CV fra en hylde over hvad AaB er lige nu.
Det er jo heller ikke fordi, at Kaasa har været tude elendige i de kampe han har spillet.
Var ikke klar over, at Kaasa kæmpede med en skade. Ved vi, hvad der er efter ham?

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af troelsh » 25. okt 2025, 18:01

Sauer skrev:
25. okt 2025, 17:53
Jakobsen skrev:
25. okt 2025, 16:51
Funky skrev:
25. okt 2025, 13:30
FlemmingG skrev:
25. okt 2025, 13:15
Ingen Makolli, Kallesøe eller Andersson i truppen. Det er satme skidt. Lyngby kommer til at overløbe den defensiv. Tror på en røvfuld i dag, desværre..
Troede ellers Kaasa ville blive en markant forstærkning, men han ligner desværre endnu et fejlkøb. Tiedemann er desværre den eneste reelle forstærkning af truppen, resten af sommerens handler, må vel kategoriseres som store fejlkøb
Kallesøe og Andersson er solide forstærkninger, som desværre er løbet ind i skader. Kaasa kan da sagtens nå at vise sig at være en forstærkning også. Hans seneste indhop var ret godt.
Vi er bare ret hårdt ramt af skader i forsvaret. Pudel, Makolli, Kallesøe, Andersson. Det er jo forbandet uheldigt.
Kaasa kan jeg heller ikke se man overhovedet skal afskrive. Han har været ramt af en mindre skade og har været her i kort tid.
Der er intet i hans fortid der indikerer massive skadsproblemer og han har et CV fra en hylde over hvad AaB er lige nu.
Det er jo heller ikke fordi, at Kaasa har været tude elendige i de kampe han har spillet.
Var ikke klar over, at Kaasa kæmpede med en skade. Ved vi, hvad der er efter ham?
Han gik ud efter 16 minutter i en future cup kamp mod Fredericia, ved ikke helt hvad der skete.

Det er to fuldstændige unødvendige mål vi giver væk i dag, lidt som mod B93 hvor vi laver to tossede straffespark.

Vi mangler den defensive stabilitet og rutine vi havde med Kallesøe og Andersson, håber snart de er klar igen.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7616
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af R Rosenberg » 25. okt 2025, 18:22

Sauer skrev:
25. okt 2025, 17:37
Pontoppi skrev:
25. okt 2025, 16:25
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 16:18
Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….
Der er meget at kritisere Müller for, men lige den her ligner for mig mest en Marc Nielsen-fejl. Han forsøger end ikke at dække sin mand - ser meget underligt ud. Tiedemann og Arnorsson så heller ikke ud til at være tilfredse med ham i den situation.
Opdækning er elendig. Men det er slet ikke pointen. En keeper skal opsøge en bold så tæt på sit mål. Især, når spilleren står helt blank.
En keeper må bruge hænderne, hvilket giver ham 50-75 cm oveni sin højde. Det er en fordel ift modstanderen.

Jeg er med på, at keeper-trenden nu ikke på samme måde som for 15-20 år siden, er keepere, der totalt dominerer luftrummet i hele det store felt. Men altså, det er helt inde i det lille felt. Der skal selv en moderne keeper ud og vise sig frem.
Ædruelighedens stemme

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 3260
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af raekkeettre » 25. okt 2025, 18:43

R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 18:22
Sauer skrev:
25. okt 2025, 17:37
Pontoppi skrev:
25. okt 2025, 16:25
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 16:18
Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….
Der er meget at kritisere Müller for, men lige den her ligner for mig mest en Marc Nielsen-fejl. Han forsøger end ikke at dække sin mand - ser meget underligt ud. Tiedemann og Arnorsson så heller ikke ud til at være tilfredse med ham i den situation.
Opdækning er elendig. Men det er slet ikke pointen. En keeper skal opsøge en bold så tæt på sit mål. Især, når spilleren står helt blank.
En keeper må bruge hænderne, hvilket giver ham 50-75 cm oveni sin højde. Det er en fordel ift modstanderen.

Jeg er med på, at keeper-trenden nu ikke på samme måde som for 15-20 år siden, er keepere, der totalt dominerer luftrummet i hele det store felt. Men altså, det er helt inde i det lille felt. Der skal selv en moderne keeper ud og vise sig frem.
Så skulle Lyngbys målmand også ud til 2-0 målet?

alb
Junior
Junior
Indlæg: 71
Tilmeldt: 12. feb 2020, 22:00

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af alb » 25. okt 2025, 18:52

I dag var Jasson man of match med sin evne til at falde ned i banen og holde fint på bolden, og i stærk kontrast til tidligere kampe spillede han hæderligt. Helenius var også rigtig god i dueller og falde ned i banen. Er meget uenig i Normann er man of match, idet han var anonym udover målene.

Bomholt var også god i spillet fremad.

Til vesttribunen (Unitas) hvis alle handlinger værdsættes, fordi i gør sådan et fedt stykke arbejde, hvad har I gjort jer af tanker om, hvordan jeres stemningsboykot påvirker flowet i kampene? Momentum i 1. Halvleg og stemningen var et minimum i kontrast til de første 22 min. Selv tre min stemningsboykot påvirker spillere og andre tribuner negativt. Alle budskaber minus et der har været afholdt er jeg enig i, jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvor vidt det er med i overvejelserne. Tak for indsatsen - jeg synes bare det er interessant at spillerne og andre tribuner påvirkes, langt ud over de små minutter der er boykot.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 2163
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Kasper » 25. okt 2025, 18:59

alb skrev:
25. okt 2025, 18:52
I dag var Jasson man of match med sin evne til at falde ned i banen og holde fint på bolden, og i stærk kontrast til tidligere kampe spillede han hæderligt. Helenius var også rigtig god i dueller og falde ned i banen. Er meget uenig i Normann er man of match, idet han var anonym udover målene.

Bomholt var også god i spillet fremad.

Til vesttribunen (Unitas) hvis alle handlinger værdsættes, hvad har I gjort jer af tanker om, hvordan jeres stemningsboykot påvirker flowet i kampene? Momentum i 1. Halvleg og stemningen var et minimum i kontrast til de første 22 min. Selv tre min stemningsboykot påvirker spillere og andre tribuner negativt. Alle budskaber minus et der har været afholdt er jeg enig i, jeg kunne bare godt tænke mig at høre, hvor vidt det er med i overvejelserne. Tak for indsatsen - jeg synes bare det er interessant at spillerne og andre tribuner påvirkes, langt ud over de små minutter der er boykot.
Det er helt vildt med Jasson. Det har været decideret imponerende at se ham på 6'eren.
Spiller med stor modenhed på kuglen og holder et godt flow i spillet. Stor kontrast til hans sidste sæson, hvor han spillede med mange fejl og dårlig forståelse for spillet.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

Pontoppi
1. div
1. div
Indlæg: 494
Tilmeldt: 25. jun 2025, 10:28
Favoritspiller: Nomvethe

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Pontoppi » 25. okt 2025, 19:16

R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 18:22
Opdækning er elendig. Men det er slet ikke pointen. En keeper skal opsøge en bold så tæt på sit mål. Især, når spilleren står helt blank.
En keeper må bruge hænderne, hvilket giver ham 50-75 cm oveni sin højde. Det er en fordel ift modstanderen.
det er helt sort se den dog på replay den er ikke engang på kanten af det lille felt…. det er en bold med indadskru og vi er 3 mod 2 i opdækning
han kan aldrig nå derud !

at påstå det er en keeperbold er helt på månen
hjertet i nord :aabfan:

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1455
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af AaB-Jones » 25. okt 2025, 19:30

Pontoppi skrev:
25. okt 2025, 19:16
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 18:22
Opdækning er elendig. Men det er slet ikke pointen. En keeper skal opsøge en bold så tæt på sit mål. Især, når spilleren står helt blank.
En keeper må bruge hænderne, hvilket giver ham 50-75 cm oveni sin højde. Det er en fordel ift modstanderen.
det er helt sort se den dog på replay den er ikke engang på kanten af det lille felt…. det er en bold med indadskru og vi er 3 mod 2 i opdækning
han kan aldrig nå derud !

at påstå det er en keeperbold er helt på månen
Ufatteligt at denne tråd skal handle om Müller på en dag, hvor han spiller en fejlfri kamp - han løser samtlige hjørnespark perfekt og viser stor autoritet på det sidste indlæg. Han har ingen chance for at nå ud på det indlæg ved 2-1-målet

Men det ufattelige ved det er, at der er så mange andre præstationer at sætte lys på.
- Jasson gør det fremragende på 6'eren
- Maarup spiller som en kæmpe chef på den højre back både defensivt og på bolden
- Ross med langt større involvering og energi end længe set
- Nielsen og Arnorsson spiller med stort mod og fin kvalitet I store dele af kampen
- Bomholt leverer en første halvleg på et vildt højt niveau offensivt
- Front-trioen var pivfarlige sammen
-Tiedemann giver bare ro.

Kort sagt en vildt flot og utroligt fortjent sejr over et stærkt Lyngby-hold - pilen peger i den grad opad. Det skal tilskuertallene også snart til at gøre igen :aabfan:

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af DenSataniskeHest » 25. okt 2025, 19:51

Pontoppi skrev:
25. okt 2025, 16:25
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 16:18
Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.
det må være vildt at skulle kritisere Müller for alt….
Det er sku let nok når han konstant laver store fejl eller tvivlsomme indgreb.. Nu har jeg ingen holdninger til om han var skyld i første mål eller ej da jeg ikke så det, men så flere gange hvor han ikke går ud i feltet som man vil forvente.

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1436
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Pollack2 » 25. okt 2025, 21:01

R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 16:18
Hanga skrev:
25. okt 2025, 16:03
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 15:55
AnyFellow skrev:
25. okt 2025, 15:38
R Rosenberg skrev:
25. okt 2025, 15:34
AnyFellow skrev:
25. okt 2025, 15:28
Det er vanvittigt hvordan man kan se Mūller have nogen som helst form for skyld i Lyngbys mål.

Han står da 100% hvor han skal. Alle forsøg på at skærme feltet i sådan en situation vil åbne målet fuldstændigt.
Øh nej. Han skal da ud og tæve til den bold. Det er lige foran ham. Det er svagt og det er tøset.
Den kan han da ikke nå ud til. Den er ikke lige foran ham.
Hvis han står længere ude i feltet, vil målet være helt åbent.
Jo, han skal. Det er indiskutabelt. Og han kan jo åbenbart godt, så vi til sidst. Han mangler mod.
Hvis vi skal rangere fejlene der bliver begået ved deres første scoring så står Mullers et godt stykke nede af listen. Jeg synes ikke det er indiskutabelt at han skal ud at bokse der må jeg sige. Til gengæld er det indiskutabelt at der ikke må stå en mand fuldstændig umarkeret i det lille felt når hele holdet er nede at stå omkring feltet.
Selvfølgelig skal han ud der. Hold nu op, mand. Det er jo tudetosset at påstå andet. Det er lige foran hans mål.

Det er altså ikke forbudt at gå ud og bruge sine hænder, selvom man er købt til fodspil. Det handler om, at han er en meget lidt modig keeper.
Prøv at skrive det samme igen for 5. eller 6. gang og se om det overbeviser nogen... Du ser åbenbart noget, vi andre ikke gør.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Lyngby den 25. oktober 2025

Indlæg af Funky » 25. okt 2025, 21:09

I øvrigt ser det også ud til, at vores dødbolde begynder at have noget bid igen. Ikke mindst når Marc N er med til at serve.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar