Stop nu med at tale Müller op på baggrund af et par bolde han skal tage. Han er pis. Længere er den ikke.
AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Både træner teamet, sportsdirektøren, og spillere underpræstere... spillerne er åbenbart ikke gode nok, og træneren formår da absolut heller ikke at skabe det mindste fremgang, og Sportsdirektøren formår at få os svækket ud af transfervinduet... i guder det sejler.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Holdet er dårligt sat sammen uagtet hvad
Men vi vi styrer ingen kampe med eller uden bold.
Så må man spille mere med kontrol og være sværere at spille mod …
Istedet for at lege til noget man ikke er og SLET ikke kan.
Vi har en totalt ubalanceret midtbane den kunne man gøre mere kompakt
3-4-2-1 / 4-5-1 / 4-2-3-1
Man kunne gøre det meee kompakt og satse mere på omstillinger med de hurtige folk vi har
Måske skulle man lære at spille til 0
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Så blev vi nr. 7
Shit vi er på vej i 2. Div.
Shit vi er på vej i 2. Div.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Det var ikke Müllers mål, men han er stadig ikke god.R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2026, 20:56Flot, Müller, din tung-røvede idiot.
Og I andre, forpulede, satans tyskere i Førerbunkeren: Sut mine lange, runkne, salte boller. Fucking tabere.
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Han kan ikke klandres for dette nederlag. Vi havde nemt været 2 mål nede lang tid før slut. Hold nu op. Fortæl mig hellere, hvem der bare blev viftet væk inde foran? Var det Noel som sædvanligt?Dr.Jones skrev: ↑6. mar 2026, 20:56Stop nu med at tale Müller op på baggrund af et par bolde han skal tage. Han er pis. Længere er den ikke.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
4231 er jeg helt klar på. Og så skal Kubel og Normann spille samtidigt. Jeg bliver aldrig Kelvin John fan, men han var ikke blandt de dårligste idag.baresi skrev: ↑6. mar 2026, 20:56Holdet er dårligt sat sammen uagtet hvad
Men vi vi styrer ingen kampe med eller uden bold.
Så må man spille mere med kontrol og være sværere at spille mod …
Istedet for at lege til noget man ikke er og SLET ikke kan.
Vi har en totalt ubalanceret midtbane den kunne man gøre mere kompakt
3-4-2-1 / 4-5-1 / 4-2-3-1
Man kunne gøre det meee kompakt og satse mere på omstillinger med de hurtige folk vi har
Måske skulle man lære at spille til 0
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Altså Højer har aldrig været min drømmetræner, og jeg er da overbevist om at andre trænere kunne få det her hold til at krige tingene hjem. Jeg ved ikke, om Højer gerne vil gøre tingene anderledes, men jeg er heller ikke sikker på, at han fik lov. Men han er ikke min type som træner. Jeg vil ikke ha’ David Nielsen, men der mangler bare noget attitude. Lad os nu bare få Kent ind, når Silkeborg rykker ned og panikker.Frygah skrev: ↑6. mar 2026, 20:52JEg er enig i at klubben har større problemer end Højer, men jeg synes altså også Højer er et problem.Kunji skrev: ↑6. mar 2026, 20:49Det er godt nok noget trist fodbold. Men Steffen Højer står altså ikke øverst på listen af problemer i den her klub.
Der er nogle tyskere, der skal ad helvede til og en trup, der formentlig skal bygges op over 2-3 vinduer yderligere.
Det bliver nogle hårde år.
Det er helt sygt, at man falder ned og bare pakker sig til sidst, og så sover forsvaret og Müller er en dværg.
Der er INGEN i truppen der bliver bedre, vi har INTET taktisk fundament, INGEN fælles forståelse spillerne imellem eller spillemønstre. Så kan vi godt brokke os over spillernes evner, tvunget 4-4-3 og salg af profiler. Men vi taber IGEN til en flok fucking semi-proffer, hvor vi lige har nuppet deres største profil.
Vi må altså også kunne stille krav til at træneren formår at levere det helt basale. Og det gør han altså ikke.
Jeg tror bare, at vi kan skifte trænere herfra og til verdens ende, og det vil ikke have nogen varig effekt, før Hornevej finder ud af hvad de vil og truppens top- og bundniveau bliver hævet. Der mangler ledere. Spillere, der ikke finder sig i holdkammeraters sløseri. Det er alt for undskyldende.
Noget helt andet er, at jeg synes det er det glade vanvid, at man ikke lod John Møller finde sin træner.
Det er skam ikke en forsvarstale af Steffen Højer. Han fejler også.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Enig. Jeg anerkender, at der ikke skal meget til, for at han kan imponere, men standard-redninger, der SKAL reddes bliver jo ophævet til klasse. Det er helt gakket.Dr.Jones skrev: ↑6. mar 2026, 20:56Stop nu med at tale Müller op på baggrund af et par bolde han skal tage. Han er pis. Længere er den ikke.
Ædruelighedens stemme
-
calciomania
- 2. div

- Indlæg: 140
- Tilmeldt: 12. jun 2024, 13:36
- Geografisk sted: Aalborg
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Ah, så galt går det dog næppe.
Men det gør så bare, at resten af sæsonen bliver lidt kedelig. Men man må prøve at bruge tiden konstruktivt og se om man kan bygge bare en smule op.
Jeg synes dog, at det er forkert at holde fast i 4-3-3. Jeg har altid været imod faste systemer og for fleksibilitet. Man låser sig for meget fast, synes jeg, når man kun vil spille i ét system. Og man bliver for let læselige og forudsigelige.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Hvis han ikke var så fucking tung i røven, havde han jo nået det bette lob. Det er serie-niveau med hans manglende fysik og evner.Sauer skrev: ↑6. mar 2026, 20:58Det var ikke Müllers mål, men han er stadig ikke god.R Rosenberg skrev: ↑6. mar 2026, 20:56Flot, Müller, din tung-røvede idiot.
Og I andre, forpulede, satans tyskere i Førerbunkeren: Sut mine lange, runkne, salte boller. Fucking tabere.
Ædruelighedens stemme
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Ja, jeg er faktisk enig - altså i den perverse forstand, at lyden af pengekasser, der smækker i, synes at være det eneste, der påvirker det Hamborgbaserede konsortium. Her og nu kører klubben søvngængeragtigt i et helt perspektivløst kvartal til kvartal - overlevelsesprojekt, der alligevel kun kan ende i en konkurs i løbet af 2-3 år. Allerede i år kommer vi formentlig til at opleve tilskuertal i betænkelig nærhed af de mindre end 3000 - og hvis ikke i år, så med helt sikkerhed i næste sæson, hvor AaB kommer til at stille i endnu værre forfatning end i år; såfremt altså, at det nuværende "projekt" for lov at køre linen ud.calciomania skrev: ↑6. mar 2026, 20:53Jeg beundrer Vesttribunens trofasthed og ihærdighed, men rationelt set forstår jeg den ikke.
De får SÅ mange skuffelser og bitre nederlag. Hvis jeg var dem, ville jeg tage ud og se noget ishockey eller håndbold i stedet og prøve at starte en ultras-kultur op derude, så man i det mindste også kan hygge sig med noget, der går godt PÅ banen. Men jeg tror simpelthen at Vesttribunen er så meget FODBOLDMÆND, at de ikke gider håndbold og ishockey. Men det må være utroligt krævende rent mentalt at stå og give så meget til holdet uge efter uge uden at få noget igen...
Hvad angår SSE 22s investering i klubben - så kan de kigge lige så langt efter de penge, som AaB kan kigge mod et mesterskabsslutspil i Superligaen!
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Jeg sad lige og snakkede med en makker om det forleden, hvor jeg postulerede, at vi jo ikke har haft en kompetent og stærk træner siden Kent. Og det er altså 11 år siden.Kunji skrev: ↑6. mar 2026, 21:00Altså Højer har aldrig været min drømmetræner, og jeg er da overbevist om at andre trænere kunne få det her hold til at krige tingene hjem. Jeg ved ikke, om Højer gerne vil gøre tingene anderledes, men jeg er heller ikke sikker på, at han fik lov. Men han er ikke min type som træner. Jeg vil ikke ha’ David Nielsen, men der mangler bare noget attitude. Lad os nu bare få Kent ind, når Silkeborg rykker ned og panikker.Frygah skrev: ↑6. mar 2026, 20:52JEg er enig i at klubben har større problemer end Højer, men jeg synes altså også Højer er et problem.Kunji skrev: ↑6. mar 2026, 20:49Det er godt nok noget trist fodbold. Men Steffen Højer står altså ikke øverst på listen af problemer i den her klub.
Der er nogle tyskere, der skal ad helvede til og en trup, der formentlig skal bygges op over 2-3 vinduer yderligere.
Det bliver nogle hårde år.
Det er helt sygt, at man falder ned og bare pakker sig til sidst, og så sover forsvaret og Müller er en dværg.
Der er INGEN i truppen der bliver bedre, vi har INTET taktisk fundament, INGEN fælles forståelse spillerne imellem eller spillemønstre. Så kan vi godt brokke os over spillernes evner, tvunget 4-4-3 og salg af profiler. Men vi taber IGEN til en flok fucking semi-proffer, hvor vi lige har nuppet deres største profil.
Vi må altså også kunne stille krav til at træneren formår at levere det helt basale. Og det gør han altså ikke.
Jeg tror bare, at vi kan skifte trænere herfra og til verdens ende, og det vil ikke have nogen varig effekt, før Hornevej finder ud af hvad de vil og truppens top- og bundniveau bliver hævet. Der mangler ledere. Spillere, der ikke finder sig i holdkammeraters sløseri. Det er alt for undskyldende.
Noget helt andet er, at jeg synes det er det glade vanvid, at man ikke lod John Møller finde sin træner.
Det er skam ikke en forsvarstale af Steffen Højer. Han fejler også.
Alt andet har været fra ringe over inkompetent til ligegyldigt.
Hvorfor fanden magter denne klub ikke at lande en træner, der er taktisk stærk, fodboldklub og en leder. Det er ufattelig.
Ædruelighedens stemme
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Vi skal prøve noget nyt næste kamp, det kan jo ikke blive værre end det her. jeg gider ikke se den 4-3-3 mere, det har aldrig fungeret og kommer aldrig til det.
Bertil
Makolli - Tiedemann - Noel
Kallesøe - Bonde - Kaasa - Marc N
Kubel - Helenius - Normann
Så vinder vi - selv tak!
Bertil
Makolli - Tiedemann - Noel
Kallesøe - Bonde - Kaasa - Marc N
Kubel - Helenius - Normann
Så vinder vi - selv tak!
- Kasper
- Allstar

- Indlæg: 2163
- Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
- Favoritspiller: Torben Boye
- Geografisk sted: Norden om og vesten u
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Jeg tror vi rykker ned.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Enig i kelvin men vi har ikke rigtig nogen.Martino1 skrev: ↑6. mar 2026, 20:594231 er jeg helt klar på. Og så skal Kubel og Normann spille samtidigt. Jeg bliver aldrig Kelvin John fan, men han var ikke blandt de dårligste idag.baresi skrev: ↑6. mar 2026, 20:56Holdet er dårligt sat sammen uagtet hvad
Men vi vi styrer ingen kampe med eller uden bold.
Så må man spille mere med kontrol og være sværere at spille mod …
Istedet for at lege til noget man ikke er og SLET ikke kan.
Vi har en totalt ubalanceret midtbane den kunne man gøre mere kompakt
3-4-2-1 / 4-5-1 / 4-2-3-1
Man kunne gøre det meee kompakt og satse mere på omstillinger med de hurtige folk vi har
Måske skulle man lære at spille til 0
Vi mangler bare en keeper
9er
6er osv
Men med 4-2-3-1 som også er 4-5-1 kunne vi hjælpe midten lidt mere og så ville jeg få Adam ind for Kalle
Adam - makolli - tiede - Marc
Bonde - kaasa
Kubel - Møller - Normann
Helenius
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Spændendetroelsh skrev: ↑6. mar 2026, 21:11Vi skal prøve noget nyt næste kamp, det kan jo ikke blive værre end det her. jeg gider ikke se den 4-3-3 mere, det har aldrig fungeret og kommer aldrig til det.
Bertil
Makolli - Tiedemann - Noel
Kallesøe - Bonde - Kaasa - Marc N
Kubel - Helenius - Normann
Så vinder vi - selv tak!
Ville ændre Kalle med Adam men hip som hap
Enig.
Men det sker ikke
AaB går i graven med 4-3-3
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Jeg kan ikke forstå så mange er overrasket.
Da man rykkede ned første gang (og flere år op til) spillede man under niveau.
Lige siden har man spillet op til hvad truppens kvalitet er. Man har hvert transfeer vindue gjort truppen svagere og svagere.
Og nu er man et middelmådigt 1. divisions hold. Dette hold har intet at gøre i superligaen, og man bør glemme alt om oprykning.
Man kan ikke bebrejde disse spillere, de er bare ikke bedre.
Før der kommer styr på ejerskab og økonomi, så er der ikke superliga bold for AaB, og hvis denne sæson slutter med endnu et blodrødt regnskab, og man ender med at sælge de bedste spillere, ja så kan 2. division også komme på tale.
Da man rykkede ned første gang (og flere år op til) spillede man under niveau.
Lige siden har man spillet op til hvad truppens kvalitet er. Man har hvert transfeer vindue gjort truppen svagere og svagere.
Og nu er man et middelmådigt 1. divisions hold. Dette hold har intet at gøre i superligaen, og man bør glemme alt om oprykning.
Man kan ikke bebrejde disse spillere, de er bare ikke bedre.
Før der kommer styr på ejerskab og økonomi, så er der ikke superliga bold for AaB, og hvis denne sæson slutter med endnu et blodrødt regnskab, og man ender med at sælge de bedste spillere, ja så kan 2. division også komme på tale.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Hvad fuck er pointen i, at der ligger en seddel på Hornevej, at man skal spille et bestemt system?
Det virker forholdsvis idiotisk.
Det virker forholdsvis idiotisk.
Ædruelighedens stemme
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7616
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: AaB vs. Århus Fremad 6.Marts 2026 kl. 19.00.
Jep.Dampbarn skrev: ↑6. mar 2026, 21:18Jeg kan ikke forstå så mange er overrasket.
Da man rykkede ned første gang (og flere år op til) spillede man under niveau.
Lige siden har man spillet op til hvad truppens kvalitet er. Man har hvert transfeer vindue gjort truppen svagere og svagere.
Og nu er man et middelmådigt 1. divisions hold. Dette hold har intet at gøre i superligaen, og man bør glemme alt om oprykning.
Man kan ikke bebrejde disse spillere, de er bare ikke bedre.
Før der kommer styr på ejerskab og økonomi, så er der ikke superliga bold for AaB, og hvis denne sæson slutter med endnu et blodrødt regnskab, og man ender med at sælge de bedste spillere, ja så kan 2. division også komme på tale.
Ædruelighedens stemme

