HoBro-AaB 10-04. 2026

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:25

Olsson ser godt nok usikker ud i flere situationer, som han kunne have løst så simpelt.

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 18:26

Funky skrev:
10. apr 2026, 18:24
Der er relativt god struktur i holdet - det er da glædeligt at se. Hobro står også ret godt i defensiven, så det ligner en kamp, hvor en enkelt fejl kan blive afgørende.
Jeg frygter at det bliver Olsson som begår den fejl. Han virker godt nok ikke overbevisende
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: HoBro-AaB

Indlæg af Dalbjerg » 10. apr 2026, 18:28

Krage skrev:
10. apr 2026, 17:32
Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?
Slået af er han vel ihvertfald ikke, fordi han er vel den eneste som nærmest har holdt niveau i alle kampe efter vinterpausen..

Så enten lidt skadet/syg, eller så har tyskerne sagt, at de har brug for et salgsemne, så ind med den unge..

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:33

Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:28
Krage skrev:
10. apr 2026, 17:32
Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?
Slået af er han vel ihvertfald ikke, fordi han er vel den eneste som nærmest har holdt niveau i alle kampe efter vinterpausen..

Så enten lidt skadet/syg, eller så har tyskerne sagt, at de har brug for et salgsemne, så ind med den unge..
kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 18:33

Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:28
Krage skrev:
10. apr 2026, 17:32
Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?
Slået af er han vel ihvertfald ikke, fordi han er vel den eneste som nærmest har holdt niveau i alle kampe efter vinterpausen..

Så enten lidt skadet/syg, eller så har tyskerne sagt, at de har brug for et salgsemne, så ind med den unge..
Det er vist ikke bare tyskerne, som har brug for et salgs-emne…
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 18:33

Jeg troede at den latterlige frisparksfinte hvor de to ved bolden på skift faker tilløb, var lagt i graven. Den har vel aldrig givet nogen mål
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 18:36

jens fup skrev:
10. apr 2026, 18:33
Jeg troede at den latterlige frisparksfinte hvor de to ved bolden på skift faker tilløb, var lagt i graven. Den har vel aldrig givet nogen mål
Jeg kan tilgive dem det - bolden endte ikke direkte ind i handskerne på modstandernes målmand, det er da fremskridt.

Okay, smed Klitten sig ikke lidt dér?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af R Rosenberg » 10. apr 2026, 18:38

Klasse-indgreb i feltet!
Ædruelighedens stemme

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 18:39

R Rosenberg skrev:
10. apr 2026, 18:38
Klasse-indgreb i feltet!
Han ender som salgs-objekt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:42

heldigt dommeren ikke så den der anderledes, lugtede af straffe til Hobro.

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:43

hold da op dommeren ser usikker ud, men dejligt med mål!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 18:44

Jeg synes, der er for meget, som slipper forbi Håpnes, må jeg sige.

Men så scorer Helenius!

Fedt efter at Hobro-spillerne er begyndt at smide sig i feltet for at fiske straffespark. Jeg synes, de helt klart prøver at spille på dommeren.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Klawn
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 14. jul 2011, 21:40

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Klawn » 10. apr 2026, 18:44

Helenius er vores største salgsobjekt

jens fup
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af jens fup » 10. apr 2026, 18:45

AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:43
hold da op dommeren ser usikker ud, men dejligt med mål!
Jeg siger bare, det er fandme godt det ikke er Putros, der dømmer - så havde vi allerede været nede 2-0!
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 18:46

jens fup skrev:
10. apr 2026, 18:45
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:43
hold da op dommeren ser usikker ud, men dejligt med mål!
Jeg siger bare, det er fandme godt det ikke er Putros, der dømmer - så havde vi allerede været nede 2-0!
Enig. Jeg synes, dommeren har gjort det fint, selv om kommentatoren hopper på al Hobro-filmen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 3185
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af troelsh » 10. apr 2026, 18:49

Vi er mindre skrøbelige defensivt i en 4-4-2 det er tydeligt, men Tiedemanns skade bekymrer mig godt nok

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: HoBro-AaB

Indlæg af Dalbjerg » 10. apr 2026, 18:49

AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:33
Dalbjerg skrev:
10. apr 2026, 18:28
Krage skrev:
10. apr 2026, 17:32
Spændende med Grønkjær på mål. Kan se Müller er på bænken så måske han blot har en lille skade eller er han blevet slået af?
Slået af er han vel ihvertfald ikke, fordi han er vel den eneste som nærmest har holdt niveau i alle kampe efter vinterpausen..

Så enten lidt skadet/syg, eller så har tyskerne sagt, at de har brug for et salgsemne, så ind med den unge..
kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.

Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille :P

Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..

Jimmy1
2. div
2. div
Indlæg: 216
Tilmeldt: 2. jun 2022, 14:22
Favoritspiller: Jimmy Nielsen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Jimmy1 » 10. apr 2026, 18:49

Børsting kæmper godt og kommer fint fra sine aktioner. Han skal også have ros når han er så udskældt

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af AlbertE » 10. apr 2026, 18:50

jens fup skrev:
10. apr 2026, 18:45
AlbertE skrev:
10. apr 2026, 18:43
hold da op dommeren ser usikker ud, men dejligt med mål!
Jeg siger bare, det er fandme godt det ikke er Putros, der dømmer - så havde vi allerede været nede 2-0!
Ja han er ikke savnet idag.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 16012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: HoBro-AaB 10-04. 2026

Indlæg af Funky » 10. apr 2026, 18:51

troelsh skrev:
10. apr 2026, 18:49
Vi er mindre skrøbelige defensivt i en 4-4-2 det er tydeligt, men Tiedemanns skade bekymrer mig godt nok
MEGET mindre skrøbelige, det har da set decideret solidt ud! Faktisk en rigtig fin halvleg, selvfølgelig lidt tam offensivt set, der er da masser af ting, som kunne være bedre, men vi skal altså til at opbygge noget defensiv tryghed i det her hold. Ærgerligt med det gule kort til sidst til Olsson.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Besvar