HoBro-AaB 10-04. 2026
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Olsson ser godt nok usikker ud i flere situationer, som han kunne have løst så simpelt.
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Jeg frygter at det bliver Olsson som begår den fejl. Han virker godt nok ikke overbevisende
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: HoBro-AaB
Slået af er han vel ihvertfald ikke, fordi han er vel den eneste som nærmest har holdt niveau i alle kampe efter vinterpausen..
Så enten lidt skadet/syg, eller så har tyskerne sagt, at de har brug for et salgsemne, så ind med den unge..
Re: HoBro-AaB
kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.
Re: HoBro-AaB
Det er vist ikke bare tyskerne, som har brug for et salgs-emne…
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Jeg troede at den latterlige frisparksfinte hvor de to ved bolden på skift faker tilløb, var lagt i graven. Den har vel aldrig givet nogen mål
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Jeg kan tilgive dem det - bolden endte ikke direkte ind i handskerne på modstandernes målmand, det er da fremskridt.
Okay, smed Klitten sig ikke lidt dér?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Han ender som salgs-objekt.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
heldigt dommeren ikke så den der anderledes, lugtede af straffe til Hobro.
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
hold da op dommeren ser usikker ud, men dejligt med mål!
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Jeg synes, der er for meget, som slipper forbi Håpnes, må jeg sige.
Men så scorer Helenius!
Fedt efter at Hobro-spillerne er begyndt at smide sig i feltet for at fiske straffespark. Jeg synes, de helt klart prøver at spille på dommeren.
Men så scorer Helenius!
Fedt efter at Hobro-spillerne er begyndt at smide sig i feltet for at fiske straffespark. Jeg synes, de helt klart prøver at spille på dommeren.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Helenius er vores største salgsobjekt
-
jens fup
- Superliga

- Indlæg: 685
- Tilmeldt: 13. aug 2006, 02:51
- Favoritspiller: Søren Thorst, Søren Dissing, Calle Facius, David Nielsen
- Geografisk sted: Et langskud fra Hornevej
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Jeg siger bare, det er fandme godt det ikke er Putros, der dømmer - så havde vi allerede været nede 2-0!
'If you are first you are first.
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
If you are second you are nothing.'
Bill Shankly
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Enig. Jeg synes, dommeren har gjort det fint, selv om kommentatoren hopper på al Hobro-filmen.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Vi er mindre skrøbelige defensivt i en 4-4-2 det er tydeligt, men Tiedemanns skade bekymrer mig godt nok
Re: HoBro-AaB
AlbertE skrev: ↑10. apr 2026, 18:33kommentatoren sagde at det var fordi han havde gjort sig fortjent til det igennem hans træningspræstation, om det er sandt ved jeg ikke. Men ind til videre har han gjort det rigtig godt, god med fødderne og utroligt rolig.
Ja, den forklaring er ihvertfald en klassiker, hvis man ikke ønsker at sige, at ens ejer har dikteret, at den unge skal spille
Nå, jaja altid godt med lidt konspirationsteorier..
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
Børsting kæmper godt og kommer fint fra sine aktioner. Han skal også have ros når han er så udskældt
Re: HoBro-AaB 10-04. 2026
MEGET mindre skrøbelige, det har da set decideret solidt ud! Faktisk en rigtig fin halvleg, selvfølgelig lidt tam offensivt set, der er da masser af ting, som kunne være bedre, men vi skal altså til at opbygge noget defensiv tryghed i det her hold. Ærgerligt med det gule kort til sidst til Olsson.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

