Men da han spillede i SIF og Lyngby blev familien i Aalborg. Så det lyder mærkeligt hvis han foretrækker det.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

- Indlæg: 7615
- Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Damen er fra Aalborg, og min fornemmelse er da, at det netop var en af de primære grunde til, at de blev boende i Aalborg dengang - familie og den slags.
Ædruelighedens stemme
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Han vil ikke helst selv til SjællandR Rosenberg skrev: ↑21. jun 2026, 17:51Damen er fra Aalborg, og min fornemmelse er da, at det netop var en af de primære grunde til, at de blev boende i Aalborg dengang - familie og den slags.
Han vil helst være Aalborg - børn i skole og fritids aktiviteter
Mon ikke han er på trænings anlægget i denne uge
-
Alpa Chino
- Superliga

- Indlæg: 595
- Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
AaB forlænger med William Thomsen til 2029.
Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Vigtig vigtig forlængelse - selvom jeg ærgrer mig meget over at den ikke er længere.Alpa Chino skrev: ↑22. jun 2026, 10:34AaB forlænger med William Thomsen til 2029.
Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
Gamling
- Superliga

- Indlæg: 717
- Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Har man valgt bare at lade Fjeldgaard og Ejsing smutte ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Så vidt jeg husker kan man ikke skrive/forlænge kontrakter længere end tre år med spillere under 18Forza skrev: ↑22. jun 2026, 10:59Vigtig vigtig forlængelse - selvom jeg ærgrer mig meget over at den ikke er længere.Alpa Chino skrev: ↑22. jun 2026, 10:34AaB forlænger med William Thomsen til 2029.
Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
William Thomsen er ikke under 18.Jakobsen skrev: ↑22. jun 2026, 11:25Så vidt jeg husker kan man ikke skrive/forlænge kontrakter længere end tre år med spillere under 18Forza skrev: ↑22. jun 2026, 10:59Vigtig vigtig forlængelse - selvom jeg ærgrer mig meget over at den ikke er længere.Alpa Chino skrev: ↑22. jun 2026, 10:34AaB forlænger med William Thomsen til 2029.
Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Jeg kan godt se, at det er han ikke. Jeg synes bare han blev omtalt som 17 årig på et tidspunkt i løbet af foråret.
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Ejsing er meget løbestærk, men jeg ser ham ikke som en spiller med superligapotentiale (nu spiller vi selvfølgelig også kun 1.div...AaB har så nok tænkt det samme umiddelbart; kan også være de får opstarten til at spille sig til en kontrakt, who knows)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Forlængelser med vores 3 u-19 landsholdsspillere lader dog vente på sig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Så er det nu at vi skal slå til på Thomasberg:https://bold.dk/fodbold/klubber/pogon-s ... n-szczecin
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
For en del år siden slog jeg korsets tegn, når Thomasberg blev nævnt...
Det er ikke der jeg er mere...
Nok også fordi han er blevet lidt mindre pinlig/latterlig i hans interviews over årene, men så også fordi at AaB ikke har råd til fine fornemmelser..
Hvis Thomasberg vil, så vil jeg håbe at man slår til...
Det er ikke der jeg er mere...
Nok også fordi han er blevet lidt mindre pinlig/latterlig i hans interviews over årene, men så også fordi at AaB ikke har råd til fine fornemmelser..
Hvis Thomasberg vil, så vil jeg håbe at man slår til...
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Indlæg: 1216
- Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
- Favoritspiller: Frank
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Thomas Berg frem for Steffen Højer er en no brainer..... men det er dyrt at betale løn til Steffen højer, og hvem siger Thomasberg gider nu... klubben er i forfald...Soren skrev: ↑22. jun 2026, 16:24Så er det nu at vi skal slå til på Thomasberg:https://bold.dk/fodbold/klubber/pogon-s ... n-szczecin
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Højer kan blive assistentDenSataniskeHest skrev: ↑22. jun 2026, 21:54Thomas Berg frem for Steffen Højer er en no brainer..... men det er dyrt at betale løn til Steffen højer, og hvem siger Thomasberg gider nu... klubben er i forfald...Soren skrev: ↑22. jun 2026, 16:24Så er det nu at vi skal slå til på Thomasberg:https://bold.dk/fodbold/klubber/pogon-s ... n-szczecin
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Thomasberg ville være en klasse træner. Men selv hvis vi forsøgte, så kan jeg ikke forestille mig at han vil til en klub i 1. division - og særligt ikke en, der ikke satser med et stort budget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
- bonanza
- Landshold

- Indlæg: 875
- Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Aldrig har Thomasberg været mindre aktuel for AaB.
Det er en træner der for kort tid siden blev dansk mester, skulle han skifte til en miderklub i 1. divisions? Han ville jo sætte sin karrier på spil hvis han tog jobbet i AaB. Derudover så er Thomasberg 4-4-2 indtil benet. Da han selv spillede var det 4-4-2 i AaB, da han trænede Randers var det 4-4-2 og da han blev mestre med FCM var det 4-4-2.
Jeg har altid sagt at AaBs naturlige form er 4-4-2, men så længe der sidder en eller anden form for trænerstab-esktern magt og bestemmer at AaB skal spille 4-3-3 - så kan jeg ikke se AaB komme tilbage til 4-4-2.
Det er en træner der for kort tid siden blev dansk mester, skulle han skifte til en miderklub i 1. divisions? Han ville jo sætte sin karrier på spil hvis han tog jobbet i AaB. Derudover så er Thomasberg 4-4-2 indtil benet. Da han selv spillede var det 4-4-2 i AaB, da han trænede Randers var det 4-4-2 og da han blev mestre med FCM var det 4-4-2.
Jeg har altid sagt at AaBs naturlige form er 4-4-2, men så længe der sidder en eller anden form for trænerstab-esktern magt og bestemmer at AaB skal spille 4-3-3 - så kan jeg ikke se AaB komme tilbage til 4-4-2.
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Thomasberg tror jeg kun ville kun være mulig såfremt der kom en ny investor/ejer med et troværdigt projekt og penge.bonanza skrev: ↑23. jun 2026, 09:50Aldrig har Thomasberg været mindre aktuel for AaB.
Det er en træner der for kort tid siden blev dansk mester, skulle han skifte til en miderklub i 1. divisions? Han ville jo sætte sin karrier på spil hvis han tog jobbet i AaB. Derudover så er Thomasberg 4-4-2 indtil benet. Da han selv spillede var det 4-4-2 i AaB, da han trænede Randers var det 4-4-2 og da han blev mestre med FCM var det 4-4-2.
Jeg har altid sagt at AaBs naturlige form er 4-4-2, men så længe der sidder en eller anden form for trænerstab-esktern magt og bestemmer at AaB skal spille 4-3-3 - så kan jeg ikke se AaB komme tilbage til 4-4-2.
Så kunne vi godt være attraktive trænere vi ellers ikke burde kunne få, men det er hvad det kræver. Vi kan lige så godt indstille os på, at vi må gå all in i krigen mod SSE igen.
RAUS RAUS SSE!
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Tænker ikke vi ser et træner skifte, har John Møller ikke sagt vi fortsætter med Steffen og trænerskifte er ikke aktuelt lige nu?
