Men da han spillede i SIF og Lyngby blev familien i Aalborg. Så det lyder mærkeligt hvis han foretrækker det.
Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.
-
R Rosenberg
- Allstar

Damen er fra Aalborg, og min fornemmelse er da, at det netop var en af de primære grunde til, at de blev boende i Aalborg dengang - familie og den slags.
Ædruelighedens stemme
Han vil ikke helst selv til SjællandR Rosenberg skrev: ↑21. jun 2026, 17:51Damen er fra Aalborg, og min fornemmelse er da, at det netop var en af de primære grunde til, at de blev boende i Aalborg dengang - familie og den slags.
Han vil helst være Aalborg - børn i skole og fritids aktiviteter
Mon ikke han er på trænings anlægget i denne uge
-
Alpa Chino
- Superliga

AaB forlænger med William Thomsen til 2029.
Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
Vigtig vigtig forlængelse - selvom jeg ærgrer mig meget over at den ikke er længere.Alpa Chino skrev: ↑22. jun 2026, 10:34AaB forlænger med William Thomsen til 2029.
-
Gamling
- Superliga

- Favoritspiller: Ib Simonsen
- Geografisk sted: København
Har man valgt bare at lade Fjeldgaard og Ejsing smutte ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"
"Ib Simonsen forever"
Så vidt jeg husker kan man ikke skrive/forlænge kontrakter længere end tre år med spillere under 18Forza skrev: ↑22. jun 2026, 10:59Vigtig vigtig forlængelse - selvom jeg ærgrer mig meget over at den ikke er længere.Alpa Chino skrev: ↑22. jun 2026, 10:34AaB forlænger med William Thomsen til 2029.
RAUS RAUS SSE!
William Thomsen er ikke under 18.Jakobsen skrev: ↑22. jun 2026, 11:25Så vidt jeg husker kan man ikke skrive/forlænge kontrakter længere end tre år med spillere under 18Forza skrev: ↑22. jun 2026, 10:59Vigtig vigtig forlængelse - selvom jeg ærgrer mig meget over at den ikke er længere.Alpa Chino skrev: ↑22. jun 2026, 10:34AaB forlænger med William Thomsen til 2029.
Jeg kan godt se, at det er han ikke. Jeg synes bare han blev omtalt som 17 årig på et tidspunkt i løbet af foråret.
RAUS RAUS SSE!
Ejsing er meget løbestærk, men jeg ser ham ikke som en spiller med superligapotentiale (nu spiller vi selvfølgelig også kun 1.div...AaB har så nok tænkt det samme umiddelbart; kan også være de får opstarten til at spille sig til en kontrakt, who knows)
Forlængelser med vores 3 u-19 landsholdsspillere lader dog vente på sig.
Så er det nu at vi skal slå til på Thomasberg:https://bold.dk/fodbold/klubber/pogon-s ... n-szczecin
For en del år siden slog jeg korsets tegn, når Thomasberg blev nævnt...
Det er ikke der jeg er mere...
Nok også fordi han er blevet lidt mindre pinlig/latterlig i hans interviews over årene, men så også fordi at AaB ikke har råd til fine fornemmelser..
Hvis Thomasberg vil, så vil jeg håbe at man slår til...
Det er ikke der jeg er mere...
Nok også fordi han er blevet lidt mindre pinlig/latterlig i hans interviews over årene, men så også fordi at AaB ikke har råd til fine fornemmelser..
Hvis Thomasberg vil, så vil jeg håbe at man slår til...
-
DenSataniskeHest
- Allstar

- Favoritspiller: Frank
Thomas Berg frem for Steffen Højer er en no brainer..... men det er dyrt at betale løn til Steffen højer, og hvem siger Thomasberg gider nu... klubben er i forfald...Soren skrev: ↑22. jun 2026, 16:24Så er det nu at vi skal slå til på Thomasberg:https://bold.dk/fodbold/klubber/pogon-s ... n-szczecin
Højer kan blive assistentDenSataniskeHest skrev: ↑22. jun 2026, 21:54Thomas Berg frem for Steffen Højer er en no brainer..... men det er dyrt at betale løn til Steffen højer, og hvem siger Thomasberg gider nu... klubben er i forfald...Soren skrev: ↑22. jun 2026, 16:24Så er det nu at vi skal slå til på Thomasberg:https://bold.dk/fodbold/klubber/pogon-s ... n-szczecin
Thomasberg ville være en klasse træner. Men selv hvis vi forsøgte, så kan jeg ikke forestille mig at han vil til en klub i 1. division - og særligt ikke en, der ikke satser med et stort budget.
- bonanza
- Landshold

- Favoritspiller: Rade Prica
- Geografisk sted: København S
Aldrig har Thomasberg været mindre aktuel for AaB.
Det er en træner der for kort tid siden blev dansk mester, skulle han skifte til en miderklub i 1. divisions? Han ville jo sætte sin karrier på spil hvis han tog jobbet i AaB. Derudover så er Thomasberg 4-4-2 indtil benet. Da han selv spillede var det 4-4-2 i AaB, da han trænede Randers var det 4-4-2 og da han blev mestre med FCM var det 4-4-2.
Jeg har altid sagt at AaBs naturlige form er 4-4-2, men så længe der sidder en eller anden form for trænerstab-esktern magt og bestemmer at AaB skal spille 4-3-3 - så kan jeg ikke se AaB komme tilbage til 4-4-2.
Det er en træner der for kort tid siden blev dansk mester, skulle han skifte til en miderklub i 1. divisions? Han ville jo sætte sin karrier på spil hvis han tog jobbet i AaB. Derudover så er Thomasberg 4-4-2 indtil benet. Da han selv spillede var det 4-4-2 i AaB, da han trænede Randers var det 4-4-2 og da han blev mestre med FCM var det 4-4-2.
Jeg har altid sagt at AaBs naturlige form er 4-4-2, men så længe der sidder en eller anden form for trænerstab-esktern magt og bestemmer at AaB skal spille 4-3-3 - så kan jeg ikke se AaB komme tilbage til 4-4-2.
Thomasberg tror jeg kun ville kun være mulig såfremt der kom en ny investor/ejer med et troværdigt projekt og penge.bonanza skrev: ↑23. jun 2026, 09:50Aldrig har Thomasberg været mindre aktuel for AaB.
Så kunne vi godt være attraktive trænere vi ellers ikke burde kunne få, men det er hvad det kræver. Vi kan lige så godt indstille os på, at vi må gå all in i krigen mod SSE igen.
RAUS RAUS SSE!
Tænker ikke vi ser et træner skifte, har John Møller ikke sagt vi fortsætter med Steffen og trænerskifte er ikke aktuelt lige nu?