Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

I dette forum debatteres transfers vedrørende AaB Fodbold.
Besvar
Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Forza » 21. jun 2026, 15:54

Kovacs skrev:
21. jun 2026, 14:30
Både Hillerød og Lyngby skulle eftersigende have haft følere ude efter Thelander, der da også allerhelst vil “hjem” til Sjælland, så nu må vi se.
Men da han spillede i SIF og Lyngby blev familien i Aalborg. Så det lyder mærkeligt hvis han foretrækker det.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

R Rosenberg
Allstar
Allstar
Indlæg: 7615
Tilmeldt: 6. aug 2020, 13:45

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af R Rosenberg » 21. jun 2026, 17:51

Forza skrev:
21. jun 2026, 15:54
Kovacs skrev:
21. jun 2026, 14:30
Både Hillerød og Lyngby skulle eftersigende have haft følere ude efter Thelander, der da også allerhelst vil “hjem” til Sjælland, så nu må vi se.
Men da han spillede i SIF og Lyngby blev familien i Aalborg. Så det lyder mærkeligt hvis han foretrækker det.
Damen er fra Aalborg, og min fornemmelse er da, at det netop var en af de primære grunde til, at de blev boende i Aalborg dengang - familie og den slags.
Ædruelighedens stemme

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4116
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 22. jun 2026, 06:10

:P
R Rosenberg skrev:
21. jun 2026, 17:51
Forza skrev:
21. jun 2026, 15:54
Kovacs skrev:
21. jun 2026, 14:30
Både Hillerød og Lyngby skulle eftersigende have haft følere ude efter Thelander, der da også allerhelst vil “hjem” til Sjælland, så nu må vi se.
Men da han spillede i SIF og Lyngby blev familien i Aalborg. Så det lyder mærkeligt hvis han foretrækker det.
Damen er fra Aalborg, og min fornemmelse er da, at det netop var en af de primære grunde til, at de blev boende i Aalborg dengang - familie og den slags.
Han vil ikke helst selv til Sjælland
Han vil helst være Aalborg - børn i skole og fritids aktiviteter
Mon ikke han er på trænings anlægget i denne uge

Alpa Chino
Superliga
Superliga
Indlæg: 595
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:06

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Alpa Chino » 22. jun 2026, 10:34

AaB forlænger med William Thomsen til 2029.

Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Forza » 22. jun 2026, 10:59

Alpa Chino skrev:
22. jun 2026, 10:34
AaB forlænger med William Thomsen til 2029.

Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
Vigtig vigtig forlængelse - selvom jeg ærgrer mig meget over at den ikke er længere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Gamling
Superliga
Superliga
Indlæg: 717
Tilmeldt: 8. jul 2005, 21:48
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: København

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Gamling » 22. jun 2026, 11:10

Har man valgt bare at lade Fjeldgaard og Ejsing smutte ?
Gamling
"Ib Simonsen forever"

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 22. jun 2026, 11:25

Forza skrev:
22. jun 2026, 10:59
Alpa Chino skrev:
22. jun 2026, 10:34
AaB forlænger med William Thomsen til 2029.

Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
Vigtig vigtig forlængelse - selvom jeg ærgrer mig meget over at den ikke er længere.
Så vidt jeg husker kan man ikke skrive/forlænge kontrakter længere end tre år med spillere under 18
RAUS RAUS SSE!

Brugeravatar
Kokkefar
Allstar
Allstar
Indlæg: 2708
Tilmeldt: 24. jul 2014, 11:40

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Kokkefar » 22. jun 2026, 11:47

Jakobsen skrev:
22. jun 2026, 11:25
Forza skrev:
22. jun 2026, 10:59
Alpa Chino skrev:
22. jun 2026, 10:34
AaB forlænger med William Thomsen til 2029.

Virkelig vigtig nyhed, når andre klubber var ude efter ham. Godt arbejde af Møller.
Vigtig vigtig forlængelse - selvom jeg ærgrer mig meget over at den ikke er længere.
Så vidt jeg husker kan man ikke skrive/forlænge kontrakter længere end tre år med spillere under 18
William Thomsen er ikke under 18.

baresi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4116
Tilmeldt: 17. aug 2017, 16:53
Favoritspiller: baresi

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af baresi » 22. jun 2026, 12:04

Gamling skrev:
22. jun 2026, 11:10
Har man valgt bare at lade Fjeldgaard og Ejsing smutte ?
tænkte jeg også, men det ser sådan ud indtil videre. De har ikke fået kontrakter

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 22. jun 2026, 12:19

baresi skrev:
22. jun 2026, 12:04
Gamling skrev:
22. jun 2026, 11:10
Har man valgt bare at lade Fjeldgaard og Ejsing smutte ?
tænkte jeg også, men det ser sådan ud indtil videre. De har ikke fået kontrakter
Jeg kan godt se, at det er han ikke. Jeg synes bare han blev omtalt som 17 årig på et tidspunkt i løbet af foråret.
RAUS RAUS SSE!

Martino1
Superliga
Superliga
Indlæg: 620
Tilmeldt: 27. feb 2024, 09:31
Favoritspiller: Winsnes

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Martino1 » 22. jun 2026, 13:21

baresi skrev:
22. jun 2026, 12:04
Gamling skrev:
22. jun 2026, 11:10
Har man valgt bare at lade Fjeldgaard og Ejsing smutte ?
tænkte jeg også, men det ser sådan ud indtil videre. De har ikke fået kontrakter
Ejsing er meget løbestærk, men jeg ser ham ikke som en spiller med superligapotentiale (nu spiller vi selvfølgelig også kun 1.div...AaB har så nok tænkt det samme umiddelbart; kan også være de får opstarten til at spille sig til en kontrakt, who knows)

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Forza » 22. jun 2026, 13:28

Forlængelser med vores 3 u-19 landsholdsspillere lader dog vente på sig.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 389
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Soren » 22. jun 2026, 16:24

Så er det nu at vi skal slå til på Thomasberg:https://bold.dk/fodbold/klubber/pogon-s ... n-szczecin

Dalbjerg
Allstar
Allstar
Indlæg: 2649
Tilmeldt: 23. nov 2005, 05:13

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Dalbjerg » 22. jun 2026, 16:57

For en del år siden slog jeg korsets tegn, når Thomasberg blev nævnt...

Det er ikke der jeg er mere...

Nok også fordi han er blevet lidt mindre pinlig/latterlig i hans interviews over årene, men så også fordi at AaB ikke har råd til fine fornemmelser..

Hvis Thomasberg vil, så vil jeg håbe at man slår til...

DenSataniskeHest
Allstar
Allstar
Indlæg: 1216
Tilmeldt: 12. apr 2023, 22:47
Favoritspiller: Frank

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af DenSataniskeHest » 22. jun 2026, 21:54

Soren skrev:
22. jun 2026, 16:24
Så er det nu at vi skal slå til på Thomasberg:https://bold.dk/fodbold/klubber/pogon-s ... n-szczecin
Thomas Berg frem for Steffen Højer er en no brainer..... men det er dyrt at betale løn til Steffen højer, og hvem siger Thomasberg gider nu... klubben er i forfald...

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 389
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Soren » 22. jun 2026, 23:00

DenSataniskeHest skrev:
22. jun 2026, 21:54
Soren skrev:
22. jun 2026, 16:24
Så er det nu at vi skal slå til på Thomasberg:https://bold.dk/fodbold/klubber/pogon-s ... n-szczecin
Thomas Berg frem for Steffen Højer er en no brainer..... men det er dyrt at betale løn til Steffen højer, og hvem siger Thomasberg gider nu... klubben er i forfald...
Højer kan blive assistent

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 8746
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Forza » 23. jun 2026, 07:34

Thomasberg ville være en klasse træner. Men selv hvis vi forsøgte, så kan jeg ikke forestille mig at han vil til en klub i 1. division - og særligt ikke en, der ikke satser med et stort budget.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
bonanza
Landshold
Landshold
Indlæg: 875
Tilmeldt: 21. aug 2019, 14:28
Favoritspiller: Rade Prica
Geografisk sted: København S

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af bonanza » 23. jun 2026, 09:50

Aldrig har Thomasberg været mindre aktuel for AaB.

Det er en træner der for kort tid siden blev dansk mester, skulle han skifte til en miderklub i 1. divisions? Han ville jo sætte sin karrier på spil hvis han tog jobbet i AaB. Derudover så er Thomasberg 4-4-2 indtil benet. Da han selv spillede var det 4-4-2 i AaB, da han trænede Randers var det 4-4-2 og da han blev mestre med FCM var det 4-4-2.

Jeg har altid sagt at AaBs naturlige form er 4-4-2, men så længe der sidder en eller anden form for trænerstab-esktern magt og bestemmer at AaB skal spille 4-3-3 - så kan jeg ikke se AaB komme tilbage til 4-4-2.

Brugeravatar
Jakobsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 6757
Tilmeldt: 26. jul 2016, 18:40
Favoritspiller: Augu

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af Jakobsen » 23. jun 2026, 09:54

bonanza skrev:
23. jun 2026, 09:50
Aldrig har Thomasberg været mindre aktuel for AaB.

Det er en træner der for kort tid siden blev dansk mester, skulle han skifte til en miderklub i 1. divisions? Han ville jo sætte sin karrier på spil hvis han tog jobbet i AaB. Derudover så er Thomasberg 4-4-2 indtil benet. Da han selv spillede var det 4-4-2 i AaB, da han trænede Randers var det 4-4-2 og da han blev mestre med FCM var det 4-4-2.

Jeg har altid sagt at AaBs naturlige form er 4-4-2, men så længe der sidder en eller anden form for trænerstab-esktern magt og bestemmer at AaB skal spille 4-3-3 - så kan jeg ikke se AaB komme tilbage til 4-4-2.
Thomasberg tror jeg kun ville kun være mulig såfremt der kom en ny investor/ejer med et troværdigt projekt og penge.
Så kunne vi godt være attraktive trænere vi ellers ikke burde kunne få, men det er hvad det kræver. Vi kan lige så godt indstille os på, at vi må gå all in i krigen mod SSE igen.
RAUS RAUS SSE!

AlbertE
Superliga
Superliga
Indlæg: 701
Tilmeldt: 29. maj 2023, 14:19
Favoritspiller: Ingen

Re: Transferønsker Vol. 41 (Sommervinduet 2026)

Indlæg af AlbertE » 23. jun 2026, 10:39

Tænker ikke vi ser et træner skifte, har John Møller ikke sagt vi fortsætter med Steffen og trænerskifte er ikke aktuelt lige nu?

Besvar